Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 14 listopada 2014

Rok z wami !! ;*

Właśnie w dzień kiedy dodałam drugą część 30 rozdziału minął rok od kiedy prowadzę tego bloga :) Jest to dla mnie naprawdę wiele bo myślałam, że odpuszcze po miesiącu a tu proszę.. ;) Chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom i wszystkim komentatorom.. Tak bardzo was kocham za to co dla mnie zrobiliście .. Pisząc to po prostu płaczę ze wzruszenia :') Nie mam siły pisać więcccc.. Dziękuję jeszcze raz z całego serca .. KOCHAM WAS ❤️ <3 ;* 

❤️Mrs.Tommo❤️

5 komentarzy:

  1. No a teraz pomyśl:
    Przez 365 dni dodałaś tylko 30 rozdziałów.
    To trochę dziwne.
    Nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Może trochę.. Biorąc pod uwagę to, że kilka miesięcy temu byłam w szpitalu i okolo dwóch miesięcy jeździłam po szpitalach, biorąc też pod uwagę, że niektóre rozdziały były pisane częściami, naukę i różne takie.. Do tego dochodzi częsty brak weny.. Poza tym napisanie takiego rozdziału naprawdę jest trudniejsze niż myślisz.. Często były pisane na siłę.. Napisałam tyle na ile było mnie stać.. Jak chcesz to miej mi to za złe.. Owszem czuję się winna, że wygląda to tak a nie inaczej..

      ❤️Mrs.Tommo❤️

      Usuń
    2. Nie przejmuj się tą na górze.
      Doskonale wiem ile się pisze dobry rozdział.
      Do tego wszystkiego jeździłaś do tych szpitali... No i szkoła oczywiście.
      30 rozdziałów to wcale nie jest mało biorąc pod uwagę twoją sytuację.
      Za błędy przepraszam, pisane na telefonie na szybko.
      Życzę weny kochana! :* :D
      Mili.

      Usuń
  2. Ja się pytam gdzie jest kolejny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział nie pojawia się z wielu przyczyn.. Nie wiem czy się pijawi czy skończę z tym blogiem.. Niedługo dodam post z odzewem..

      Usuń