Łączna liczba wyświetleń

Translate

środa, 29 października 2014

Zrozumcie.. :(

Nie jest to dla mnie proste po tak długim czasie.. Kiedy pisałam wam, że dodam rozdział napisałam "może" a do tego wyjechałam do Warszawy i nie miałam zbytnio dostępu do internetu.. W tygodniu nauka i zajęcia poza lekcyjne. W weekend nie mogłam pisać, ponieważ miałam swoje sprawy do załatwienia i swoje problemy.. A teraz przez długi czas chorowałam i nie miałam siły..
Pewnie teraz myślicie, że tylko winny się tłumaczy.. Owszem, czuję się winna.. Wiele razy się zbierałam do napisania czegoś i wszystko wydawało mi się za słabe na powrót.. Jeśli naprawdę chcecie mieć rozdział to mogę wam go napisać ale nie będzie on napisany tak, jak pozostałe i możliwe, że skończy mi się wątek.. Blog zakończę inaczej niż chciałam.. Ja piszę z serca, wyrażając swoje emocje.. Okey.. Chcecie rozdział to będziecie go mieć najprawdopodobniej do końca tego tygodnia.. Nie jestem cudotwórcą więc nie obiecuję żadnego fenomenu.. Do napisania 

                                                                                                                           ♥Mrs.Tommo♥

1 komentarz:

  1. No cóż sama nie wiem od czego zacząć, sama wiesz jak jest u mnie więc rozumiem cię świetnie. Nie wiem co mam napisać ale muszę powiedziec jedno pisanie na siłe to nie pisanie, wole poczekać na rozdział żebyś była usatysfakcjonowana dodaniem nowego rozdziału niż na przymus ;/
    Krótka i na temat bo inaczej się nie da ;) Mam nadzieje że wena cię kopnie w tyłek i zakończysz to opowiadanie w wielkim stylu.

    OdpowiedzUsuń