Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 3 października 2014

Powrót ;D

Przepraszam was bardzo :( Od kiedy udostępniłam poprzedni rozdział miałam bardzo dużo na głowie. We wrześniu poszłam do gimnazjum i zaczęła się nauka. :/ Teraz jakoś mam najlepszy czas, żeby coś dodać. Już dzisiaj zacznę i mam nadzieję, że w weekend pojawi się druga część rozdziału 30 :) . Jeszcze raz was przepraszam o ile ktoś to jeszcze czyta a pewnie nie. Dlatego tak jakby zaczynam od początku :D . Postaram się napisać to jak najlepiej :) Dziękuję ;*

                                                                                                        ♥Mrs.Tommo♥


3 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaa nareszcie <33
    Już się nie mogę doczekać
    najwierniejsza czytelniczka ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co? Ciągle obiecywałaś rozdział, a tu co? Widać jak dotrzymujesz słowa ;-;
    I teraz pewnie myślicie, że z anonima wale, bo się boje hejtować z konta, ale to nieprawda, ponieważ po prostu nie mam konta na google.

    OdpowiedzUsuń