Łączna liczba wyświetleń

Translate

niedziela, 27 lipca 2014

Libster Awards...

Więc.. kilka razy już mnie nominowali w ostatnim czasie, ale o tym nie pisałam... bo nie miałam czasu.. tak samo było z rozdziałami..


Nominacja do Libster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.

Ja niestety nominuje tylko 8 osób, ponieważ wszystkie blogi, które czytałam, zapisywałam w telefonie, ale stało się nieszczęście i mój telefon odmówił posłuszeństwa, dlatego trzeba było go resetować, a co za tym idzie wszystko co na nim było :/ Dobra... więcej nie pisze.. bo się rozpisałam xD 

Pytania do mnie i moje odpowiedzi..

1.Jak często wstawiasz nowy rozdział?
Odp:. Ostatnio miałam wielki problem z nogą i jeździłam po szpitalach i nie mogłam pisać, ale kiedyś było tak, że starałam się dodawać raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie.. zależy...
2.Czy masz więcej blogów?
Odp:. Mam drugi blog, który prowadzę od maja.. wcześniej również miałam kilka kolejnych, ale były nie wypałami i je usunęłam...
3.Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Odp:. Głównie pop, ale jeśli jakaś piosenka na prawdę mi się spodoba to wiecie jak jest.. słucham na okrągło :D 
4.Który z chłopców jest najprzystojniejszy?
Odp:. HAHAHA teraz to dojebałaś xD Jestem Directioner i kocham wszystkich chłopców z 1D , ale moje serce jednego pokochało najbardziej... tak więc... LOUIS!! :* ♥ 
5.Zainteresowania?
Odp:. Hmm.. głównie sport... muzyka.. Niestety przez najbliższe trzy miesiące nie mogłam nawet biegać..a do sportu będę mogła wrócić dopiero we wrześniu lub w październiku.. na szczęście mogę chociaż trochę biegać :)
6.Jak  ma na imię twoja najbliższa osoba? (przyjaciółka, przyjaciel)
Odp:. Patrycja.. znam ją od urodzenia i kocham jak siostrę :) :*
7.O czym jest twój blog?
Odp:.Mój blog na początku miał być o tym, że droga między nienawiścią a miłością jest krótka, ale jak to u mnie.. pojawiało się coraz więcej pomysłów  i teraz sama nie wiem o czym jest.. to teraz po prostu wszystkie moje emocje przelane na bloga :)
8.Czytasz inne blogi?
Odp:. Oczywiście!! Czytając właśnie jeden z blogów (chyba) o Zaynie.. zainspirowało mnie do napisania tego...  a teraz nie mogę uwierzyć.. ile z was to czyta i ilu z was podoba się to co tutaj piszę .. dziękuję wam wszystkim jesteście wspaniali :) :* ♥ ( Pisząc to moje oczy się zaszkliły :D )
9.Ulubiona książka?
Odp:. Osobiście mam tak, że nienawidzę czytać lektur szkolnych.. czytam książki, kiedy coś na prawdę mi się spodoba.. przykładem jest książka "Pamiętniki Wampirów" Nie wiem dlaczego.. ale nie oglądałam tego w TV i kiedyś mama kupiła mi książkę i teraz mam już przeczytanych kilka ksiąg :)
10.Ulubiony film? 
Odp:. Chyba nie mam ulubionego.. Kocham oglądać "Straszny film", "Paranormal Activity", "Tropiciele Grobów" ostatnio byłam w kinie na "Zbaw nas ode złego".. ale nie wiem.. jest wiele filmów, które obejrzałam i polecam, ale nie będę się tutaj rozpisywać..
11.Kto jest twoim autorytetem?
Odp:. W pewnym sensie nasi chłopcy z One Direction.. odmienili moje życie.. moje postępowanie.. tak chyba tak.. Kocham ich i dla mnie są wzorem.. mimo wielu przeszkód walczyli dalej o swoje marzenia :) :* ♥

Moje pytania..

1.Kiedy się urodziłaś/eś??
2.Kto jest twoim ulubieńcem z 1D??
3.Jakie jest twoje marzenie życiowe??
4.Ulubiona piosenka?? (nie z One Direction)
5.Dlaczego postanowiłaś/eś założyć bloga??
6.Do jakich fandomów jeszcze należysz?? (prócz Directioners)
7.Jakie masz zdanie o Zerrie??
8.Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel??
9.Opisz w jednym zdaniu swoich czytelników..
10. Zainteresowania??
11. Od kiedy jesteś Directioners??


Nominuję:

1. http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/
2. 
http://ostatniaszansaa.blogspot.com/
3. 
http://unusualchoicess.blogspot.com/
4. 
http://zawsze-razem-wszendzie-razem.blogspot.com/
5. 
http://i-can-see--it-in-your-eyes.blogspot.com/
6. 
http://stuck-in-love-forever.blogspot.com/
7. 
http://right-now-one-direction.blogspot.com/
8. 
http://dangerous-zayn-malik.blogspot.com/


                                                                                         ♥Mrs.Tommo♥

Ps:. Teraz zabieram się do pisanie drugiej części 30 rozdziału :D xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz