Łączna liczba wyświetleń

Translate

sobota, 8 lutego 2014

Libsten Blog Awards ;*

Szczerze mówiąc po tym jak ostatnio piszę nie spodziewałam się, że zostanę nominowana, ale szczerze dziękuję Donia.


Odpowiedzi na pytania :

1.Ile masz lat? - Rocznikowo 13 :)
2.W jakim województwie mieszkasz? 
- Warmińsko-Mazurskim :)
3.Masz rodzeństwo?
-Mam starszego brata :)
4.Ulubiony kolor?
-Czerwony :)
5.Jakie masz hobby? 
-Sport i Muzyka ♥
6.Ulubieniec z 1D?
-Louis ♥ ♥ ♥ :*
7.Ulubiona piosenka?-Nie mam z 1D, ale kocham piosenkę Look After You, lecz w wykonaniu Louisa Tomlinsona.
8.W jakie miejsce chciałabyś pojechać?
-Do Londynu :)

9.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka ?
-Chyba raczej nie mam ;)

10.Ulubiony film?
-This Is Us i Paranormal Activity. :D

11.Twoje największe marzenie?
-Spotkać 1D i powiedzieć im jak bardzo ich kocham oraz , że dzięki im moje życie nabrało koloru.Oczywiście razem  z przyjaciółką marzymy o przeprowadzce do Londynu zaraz po ukończeniu szkoły ♥ :*


Blogi podawajcie w komentarzach, a ja niektóre nominuję i niedługo ogłoszę  które są nominowane :*

                                                                                                        ♥Mrs.Tommo♥

1 komentarz:

  1. No dlaczego nie dodajesz następnego!? Przecież było pięć kom-,-
    /M.

    OdpowiedzUsuń