Łączna liczba wyświetleń

Translate

wtorek, 11 lutego 2014

Rozdział

Przepraszam, ale to bardzo Was przepraszam! :(
Wiem, że spodziewaliście się tu 20 rozdziału, ale jak na razie nie mam weny i myślę, że bezsensu było by pisać coś co nie za bardzo by wam się podobało... Do tego jeśli napiszę coś na odwal to nie będę wiedzieć co pisać dalej.... Od tygodnia myślę co napisać i na razie mam tylko jeden akapit...
Postaram się wstawić dwudziestkę w piątek, a jeśli go nie będzie to pojawi się w weekend...
Jeszcze raz bardzo przepraszam... Wiem, że zaniedbuję tego bloga i jestem okropna... :(
Chciałabym, żebyście to przeczytali i skomentowali...napiszcie to co leży wam na sercu... Spodziewam się, że pojawią się tu hejty skierowane do mojej osoby...nie rusza mnie to bo wiem, że zawaliłam na całej lini...

                                       Mrs.Tommo

1 komentarz:

  1. Nie zawaliłaś nie zaniedbuj przyjaciółki jest ważniejsza (jak cos mówiłaś mi że zaniedbujesz przyjaciółkę <3 )

    OdpowiedzUsuń