Łączna liczba wyświetleń

Translate

niedziela, 29 grudnia 2013

Komentarze :(

Chodzi o to, że liczba komentarzy się zmniejszyła.Wiem, że rozdziały są dodawane trochę rzadko i są beznadziejne, ale mi chodzi o szczerą opinię ... jeśli nie będę wiedziała co myślicie, to nie będę wiedziała co zmienić w moich rozdziałach ... Dla mnie nawet jedno słowo w komentarzu to wielka motywacja.
Widzę liczbę wyświetleń i cały czas myślę, że ktoś to czytał i mu się podobało oraz zostawił po sobie ślad, ale najczęściej muszę się rozczarować.Piszę to, by jakoś was zachęcić do komentowania choćby jednym słowem.Nie ważne czy będzie to obrażało mój blog ... chcę po prostu wiedzieć co myślicie o mojej pracy. :)

                                                                                          Z Góry Dziękuję :*
                                                                                   
                                                                                                                   ♥Mrs.Tommo♥

3 komentarze:

  1. JA TU CZYTAM!!! :-* ;-) są po prostu fajne nw w czym problem to samo jest u nas :-| /Paro http://dreams-are-the-most-beautiful-gift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie codziennie wchodze i sprawdzam czy sa nowe rozdzialy. Superowo piszesz tylko pozazdrościć. Mam nadziejje ze czesciej bedziesz cos dodawac. Weny Ci z calego serduszka życzę
    ~ Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Kolejny rozdział na moim blogu :)
    http://life-story-of-love-and-pain.blogspot.com/

    PS. Jeśli chcesz mieć więcej komentarzy wyłącz weryfikacje komentarzy bo to wkurza

    OdpowiedzUsuń