Łączna liczba wyświetleń

Translate

wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy Rok ;*

                                                           Moi kochani Directioners!!!


Szczęśliwego Nowego Roku! By ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni! Dla wszystkich bloggerek : wytrwałości i weny.Dla moich czytelniczek,by nie rozczarowali się moimi rozdziałami i Kochali Jeszcze Bardziej Naszych Idoli ♥ Ogólnie ... wszystkiego co najlepsze :)


PS :. Następny rozdział pojawi się niedługo więc czekajcie ;) :*

 
                                                                                          ♥Mrs.Tommo♥

2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystko, co do tej pory napisałaś, ale nie chciało mi się komentować, więc postanowiłam, że zrobię to na takim ''podsumowaniu'' Naprawdę świetnie piszesz i nie chcę być znów jakaś przemądrzała, bo sama robię błędy, ale powinnaś popracować nad ortografią i nie odbieraj tego źle, ale ja już tak mam, że jak ktoś robi błędy to mu to wypominam zresztą samej sobie też wypominam. Ale wróćmy do rzeczy... Czekam na następny rozdział. Na moim blogu, na którym w jakimś komentarzu się wypromowałaś niedługo pojawi się piąty rozdział, więc zapraszam cię do mnie xDD

    http://nathyblues.blogspot.com/

    //Nathy B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze dziękuję za szczerość, ale co do tej ortografii to mam włączoną autokorektę więc to nie jest chyba możliwe, żeby były błędy, bo rozdziały sprawdzam z pięć razy zanim opublikuje...Twój blog jest świetny...Życzę weny :)

      ♥Mrs.Tommo♥

      Usuń