Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 6 grudnia 2013

Nominacja... :) :D

Aaaaaa! Zostałam nominowana do Libster Blog Award przez http://its-just-a-scar.blogspot.com/ . ^_^ Dziękuję ci bardzo ♥ Miałam odpowiedzieć na pytania więc teraz to zrobię.


1. Gdybyś mogła cofnąć czas do dnia gdy zaczęłaś pisać bloga zrobiłabyś to ponownie?
    -Raczej nie.Czasami dręczą mnie myśli, że źle to wszystko zaczęłam, ale jak widzę, że wam podoba się to co piszę to mam ochotę robić to dalej.
2. Twoje największe marzenie?
    - Mam dużo marzeń, ale największymi z nich jest: Spotkać 1D! <3 Oraz wyprowadzić się do Londynu i mieć psa, a dokładniej owczarka niemieckiego ^_^ 
3. Dlaczego zaczęłaś pisać?
    -Sama nie wiem.Kiedy zaczęłam czytać blogi pojawiła się u mnie myśl napisania swojego, a z każdym dniem pojawiało się coraz mięcej pomysłów na niego, aż w końcu napisałam to co teraz czytacie :) .
4. co skłoniło cie do pisania?
    -Od zawsze lubiłam pisać historie, ale najczęściej zachowywałam je dla siebie.Kiedy zobaczyłam, że wiele dziewczyn prowadzą blogi to u mnie pojawiła się myśl na własny.Chciałam zobaczyć czy komuś spodoba się to co sama własnoręcznie piszę.
5. Ulubione zajęcie?
    -Sport i Muzyka! ♥ Uprawiam sport od 3 klasy i nie żałuję tego.Mam dobre wyniki i chcę je wykorzystać, a muzyka to hobby oraz moje życie.Słucham jej kilkadziesiąt razy dziennie. :D :) <3 :* 
6. Ile masz lat?
    -Z przykrością muszę stwierdzić, że 12.Młody wiek, ale najbardziej szalony :D .
7. Od jak dawna piszesz?
    -Od 4 Listopada tego roku.Byłam chora i siedziałam w domu i przypomniałam sobie o moim pomyśle na bloga. ♥ 
8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    -Chciałabym być tekściarką lub sportowcem, ale czasami pojawia się w mojej głowie myśl o zostaniu piosenkarką. :D  
9. Co chciałabyś powiedzieć czytelnikom swojego bloga?
    - Że ich KOCHAM!!! i mam nadzieję, że ich nie zawiodę :D :) <3 :* ;)
10. Ulubiony cytat?
    -"Nigdy nie zmienię swojej osobowości.Chcę żeby ludzie patrzyli na mnie, na takiego jakim jestem, a nie tylko na mój wygląd." - Zayn Malik <3 :*
11. Ulubiony blog?
    -Osobiście nie mam ulubionego.Czytam to co mi się spodoba.Więc na to pytanie nie mam odpowiedzi ;) ♥ :*


To na tyle jak macie jeszcze jakieś pytania i to piszcie w komentarzach ;) :*
                                                                                               ♥Mrs.Tommo♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz