Łączna liczba wyświetleń

Translate

sobota, 16 listopada 2013

Pomyślmy... :) :D

Mam tyle pomysłów, których niestety nie mogę wykorzystać w tym opowiadaniu. :/ Dlatego właśnie zastanawiam się nad drugim blogiem.Tylko nie wiem czy ktoś by go czytał.Specjalnie dla was odblokowałam anonimowe komentarze, więc piszcie w komentarzach co myślicie o tym pomyśle i czy byście go czytali...Dziękuję za  wszystko ^_^
                                                                                       ♥Mrs.Tommo♥        

1 komentarz:

  1. Ja założyłam kiedyś drugiego bloga i żałuję. Nie dalego, że nikt go nie czytał bo czytali, ale dwa blog to zbyt wiele a tym bardziej, że jestem w gim... Najpierw przemyśl czy dasz radę. Zawsze możesz pisać rozdziały gdzieś w zeszycie w wolnym czasie i jak skonczysz tego to dopiero zacząć dodawać tamto :)
    To moja opinia, ale naprawdę przemyśl to dobrze, bo możesz potem żałować
    Kasia
    xx

    OdpowiedzUsuń