Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 29 listopada 2013

Czas... :)

Ostatnio miałam mało czasu na pisanie rozdziałów...ale to już za nami :) Teraz będzie tylko lepiej...mam  nadzieję :* Od ponad tygodnia w głowie siedzi mi nowy pomysł na opowiadanie...niestety nie pojawi się on w tym opowiadaniu :( Dlatego myślę nad następnym blogiem :) Ostatnio pomogła mi jedna z czytelniczek i rozważyłam to co mi poradziła...z czasem jest lepiej więc nie będzie problemu z rozdziałami :) Co myślicie o tym pomyśle? Czytalibyście mój następny blog? :D :) <3 :*
                       
                                                                                                    ♥Mrs.Tommo♥

4 komentarze:

  1. Nie prowadź kolejnego bloga. Świetnie piszesz ten i tylko ten prowadź. Ja bym twoje drugiego bloga nie czytala. przykro mi. pytasz sie nas co o myslimy o tym pomysle? mi sie on nie podoba. powinnas uszanowac moje zdanie i nie pisac kolejnego rozdzialu. kto jest za niech pisze w komentarzu ,,jestem za''. +fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń